Followers

Thursday, June 20, 2013

Its Laporan :D

Assalamualaikum

Hari ni terasa nak melaporkan perkembangan terbaru

Hari tu saya diarahkan pergi jumpa Hospital jumpa pakar Tulang dan Saraf
Pagi-pagi lagi dah gerak ke Hospital sebab takut Jam
Sampai Hospital terus daftar
Tak lama lepas tu kena panggil
Jumpa Doktor Fadhil
Dia pun baca medical report dan mulakan tugas dia
Cek condition badan saya
And ask mana bahagian yang sakit 
lepas tu tengok film xray saya
Alhamdulillah dia kata ok.
Takde masalah sangat
And dia kata tak perlu buat blood test lagi
Tapi kali ni saya kena amek ubat tahan sakit dan Vitamin untuk saraf
Incase sakit kepala teruk dan rasa pitam, kena cepat-cepat pergi hospital
Doc kata kena banyak rest
And sebenarnya ubat dia bagipun kadang-kadang saya terskip makan
Lupa...

:D
 

6 comments:

iAmCekbolat said...

ubat pun lupaaa acena nak lega -_-'

Miss Orahome1 said...

lega.. jgn skip makan ubat !!! :P

Mun said...

smga bertambah sihat ye dik...

Unknown said...

Salam ziarah...

anda telah ditagged disini

http://bloggeralif.blogspot.com/2013/07/selamat-menyambut-ramadhan-1434h.html

Unknown said...

jaga kesihatan... setiap sakit ade penawarnya... insyaallah dipermudahkan.

i'm shin... i'm inesen said...

selamat berpuasa Faiz