Followers

Wednesday, September 26, 2012

Hobi

Assalamualaikum

Tiba-tiba Hobi bertukar
Suka beli ikan Guppy


Hari tu saya beli 15 ekor 
Tapi tinggal 8
Yang lain Meninggal


Here some Video



Video ni bukan ikan saya... 
Sumber Youtube

FYI, ikan ni mudah nak jaga, tapi mudah juga nak mati.
Dan ikan ni juga sangat cepat membiak.
Kat longkang depan rumah pun ada, tapi tak secantik yang di jual di kedai perhiasan.

Note: ikan Guppy saya baru lahirkan lebih 20 ekor anak. Semoga hidup dan jadi dewasa dengan sihat.

2 comments:

Ash Give said...

ni nama dia lain dia ikan pelaga kan.. bela banyak banyak dlm akuarium tu msti nampak cantik.. macam ikan bilis, bolh gorng terus hehehehe

Edy Fee said...

edy dr dlu suka bela..hehe smp skrg masih ade kat bilik asrama