Followers

Saturday, November 24, 2012

Kenangan

Kenangan bersama Kancil


Hampir 11 tahun sudah dia berkhidmat kepada saya sekeluarga

Jasa-jasa dia...dan memori bersamanya

- Kenderaan Pergi kolej

- Pergi audition pun pakai dia juga

- Hantar arwah makcik selalu bila nak pergi hospital

- Bawak bekas teman wanita jalan-jalan *now im single selepas tahu couple itu haram. :)

- Beli tilam saiz single, sumbat dalam kancil

- Kemalangan dilangar Isuzu Invader

- Kemalangan terlangar BMW lama

- Habiskan duit alaun pergi mekap kreta ni

- Lekat blink-blink kat kreta ni

- Ada orang berminat nak beli rm6000

- Tukar stering sport

- Pergi interview kat Air Asia pakai kreta ni

- Senang paking walaupun sempit

- Kreta ni takde reverse sensor

- Bawa sampai 120km/jam. Bergegar stering

- Dah 4 kali tukar tinted

Air cond pernah problem. Panas...

- Pernah enjin mati tengah jalan lorong laju sebab timing belt putus.

- Pernah lampu tiba-tiba padam tengah jalan malam buta sebab wiring rosak

- Tak pernah tukar cat lagi

- Bumbung kreta ni cat dah pudar, warna keputih-putihan, so letakla sticker carbon hitam

-Dan banyak lagi kenangan bersamanya


My mom kata jangan jual. Sebab dia sayang.
Sayapun sayang juga kreta ni walaupun kadang kala menyakitkan hati bila dia 'sakit'.

13 comments:

Ms. Z said...

so sweet la :)

CekbOlat-bOlat said...

hahaha . yang beli tilam tu tak menahan .

ZWAN SABRI said...

Kancil saya warna silver.. Kancil saya tu amat berjasa sbb skang diala yang bawak saya pegi kelas ari.. HAHA

Miss Zee said...

salam..banyak jasa kereta ni kat awak..

AinSayang said...

kenangan kan kereta ni...

░♥si lampu neon♥░ said...

waaa byknye kenangan :) sayang woooo

aman al-kempasi said...

byknye kenangan..hehe..enjin tebo tak ni..hehe

Dkna Abza said...

banyak berjasa..banyak kenangan :)

khairul hassan said...

wow boleh buat telemovie ni hehe

Princess Nusy said...

aku dan kereta..hehe..bsyukurla dgn ape yg ada.. =)

wahida said...

byk jasa dia tu...jgn jual la...sentimental value neh...

Arjuna Silvera said...

biar jasa jadi kenangan...

epaa chenta said...

banyak nye kenangan :)